اطلاع رساني

من  با نماينده هاي شهرمون  ملاقات كردم و بايكي از نماينده ها تلفني حرف زدم
به صورت خلاصه ميگم كه چه نتيجه اي گرفتم

اولا تا من خواستم حرفي درمورد نيروهاي شركتي بزنم ديدم اينا بيشتر از من ميدونن و حتي آمار و ارقام دستشون هست!اين برميگرده به فعاليت دوستان كه خوب اطلاع رساني كردن
دوما همشون ميگفتن كه نظر ما در مورد نيروهاي شركتي مثبت هست و پيگير كارهاي شما هستيم البته بعد از برنامه پنجم!
سوما يكي از نماينده ها حرفش اين بود كه نامه هاي الكترونيكي خوبه!!! اما من از طريق پست با مدارك شما آشنا شدم يكي هم ميگفت كه مسعله وقتي براي من جدي شد كه دوستان خيلي  محترمانه نامه و مدارك رو داد دستم…پس اي دوستاني كه تا حالا اقدام نكردين لطفاكپي متن نامه رو به همراه مدارك بفرستيد به آدرس پستي نماينده هاي شهرتون يا حضوري بديد تنبلي موقــــــــــــــــــــــــــــــوف !
چهارما …نداشت🙂

اقدامات انجام شده :
نامه نوشته شده به همراه مدارك ارسالي دوستان ، به هر جايي كه امكان ارسال الكترونيكي بود فرستاده شده(رهبري،رياست جمهوري ،نماينده ها،ديوان عدالت،سايتهاي خبري،2030 و……..)
نامه به صورت پست پيشتاز به  صندوق پستي رهبري ، رياست جمهوري ،ديوان عدالت ،كمسيون اصل 90 فرستاده شده
مدارك  براي دوستان فداكار تهراني فرستاده شده تا به صورت حضوري  به مقامات بدهند(با تشكر از جناب ط )
برنامه هاي پيش رو:
دوستان در هر شهر، لطفا مداركي كه براي من فرستاديد به آدرس هاي پستي كه گذاشتم ،با پست پيشتاز بفرستيد اگه اين اتفاق از 30 استان انجام بشه باور كنيد هيچ كسي نميتونه جلوي موفقيت مارو بگيره و لاوي بازي دربياره
با نماينده هاتون ارتباط داشته باشيد و  به صورت حضوري براي چندمين بار و مكررا اقدام كنيد!  نماينده شهر ما در اولين ملاقات حدود يك ماه پيش به من گفت كه اقدام مي كنم. من هفته پيش دوباره رفتم تا مدارك رو هم بهشون بدم و پيگير شدم،  از نتيجه كار پرسيدم !؟ مدارك رو كه ديد، من اميد رو توي چشماش ديدم! انگار دفعه قبل بدون سلاح بوده و جواب سربالا شنيده، برا ي همينه كه مي گم دوباره و دوباره و دوباره …بريد و پشتكار داشته باشيد
سايت رو به همه  اطلاع رساني كنيد  تا امضاهاي طومار بيشتر و بيشتر بشه و كم كم همه با هم متحد بشيم
وقتي يه نفر به نوبه خودش اقدامي انجام ميده و پيگير هست اونوقت  ميشه مصداق ضرب المثل » قطره قطره  بخار ميشود و لباسها خشك مي شود🙂  »  بايد صبر داشته باشيم و اميدمون رو از دست نديم

جون مادرت بفرستيا!

تهران ـ بهارستان-مجلس شورای اسلامی ـ کمسیون اصل 90
واحد ارتباطات مردمی پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری… صندوق پستي 1555 – 13185
نهاد رياست جمهوري مرکزرسيدگي به شکايات مردمي خيابان پاستورصندوق پستي 1423-13185
ديوان عدالت …تهران خيابان بهشت (خيابان جنوبي پارك شهر)  كد پستي 11144
شكايات مردم از دستگاههاي اجرايي  http://www.iranmardom.ir/Portal/Home/
ارتباط با مقام معظم رهبري   http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=letter
ارتباط با رياست جمهوري   http://sabt.saamad.ir/isamad/showCaseRegistration.do
سازمان بازرسي كل كشوري   http://shekayat.bazrasi.ir



  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

