خانه > خبر جديد در مورد معلمان شركتي > بنويس بنويس بنويس بنويس بنويس بنويس تو فقط بنويس

بنويس بنويس بنويس بنويس بنويس بنويس تو فقط بنويس

بنويس بنويس بنويس بنويس بنويس بنويس تو فقط بنويس:
ازكجا بگم؟….دردم چيه؟درمونم چيه؟…..به كي بگم؟

ماجرا رو از كجا بگم؟
از روزي كه با هزار اميد و آرزو امتحان دادم تا وارد معلمي بشم؟
از روزي كه به سوالهاي سخت سخت آقاهه جواب مي دادم تا اينكه خودم هم قبول كنم كه يك معلم بايد دقيق ترين گزينش رو داشته باشه؟
از روزي كه نگاههاي نازنين فرشته ها ، داشت آبم مي كرد؟منتظر بودن تا من تاتي تاتي علم رو بهشون ياد بدم؟
از روزها و شبهايي كه هر روز و هر شبش رو ، خوندم . خوندم .. خوندم …تا كارم رو صحيح و كامل انجام بدم ؟
از روزايي كه دلهره داشتم كه نكنه مارو دوباره به پرواز علمي دعوت نكنن؟ چون من به معلمي به عنوان پروازي ابدي دل بستم؟
از روزايي كه در كمال ناباوري بعد يك ماه كاردر مدرسه ،گفتن كه خوش اومدي!گفتن كه كارمون با شما تموم شده! حالا مي تونين برين
از روزايي كه هر كس از ما، به بهانه هاي مختلف استفاده خودش رو كرد! آخرش هم مثل يه دستمال كاغذي ….دورانداخت؟
از روزايي كه بهمون اميددادن!…..شايد……شايد اگه……شايد سر خرمن

دردم چيه؟درمونم چيه؟
حالا ناراحت نيستم،تازه دارم كم كم ميفهمم كه درد دارم دردي توي دلم هست ….كم كم داره بيشتر و بيشتر ميشه! دردمو پيدا كردم!!! اما درمونم چي؟

به كي بگم؟
شايد به يه بزرگتر؟ شايد پدرم؟ شايد به اونايي كه ادعاي دلسوزي دارن؟ شايد به رسانه ها؟ شايد به مسعولين ادارمون؟ شايد به وزير بيش از حد مسعول آموزش و پرورشمون؟شايد به نماينده هاي ملت؟ شايد به رئيس جمهور محترم؟ شايد به بالاترين مقام معظم كشورمون! رهبرمون؟ شايد به بزرگترين معلم ،خدا؟
ادعايي ندارم اما دلي پر از درد دارم،دردي كه با سپري شدن هر روز عمقش بيشتر بيشتر ميشه
من اينهمه حقارت رو ، كجا دنبال جواب باشم؟ توي ميدون تره بار؟

اينجاست كه مشق هر شبم اينه:
ازكجا بگم؟….دردم چيه؟درمونم چيه؟…..به كي بگم؟

ببخشيد كه نامم زياد خودموني بود شايد چون دل نوشته بود

 

 

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

